Voksne
  • Babykafé

23/08/2012

Babykaféen/Babysang er spesielt beregnet for  0-1-åringer og er et trivelig møtested for både barn og voksne.

Vi har åpent hver mandag fra 11.30 til 14.30, og det er bare å stikke innom når det passer.

.Ca kl 12.00 har vi sang- og musikkstund. Deretter serverer vi en enkel lunsj.

Helsesøster Nina Børsum er tilstede på mandager i "like"  uker, 2 - 4 -6 etc.

Hvorfor BABYSANG?

Alle babyer har nytte og glede av musikalske opplevelser som tar i bruk flere sanser
    Både kroppsbevissthet, språk og følelser stimuleres gjennom babysang

Både babyer og foreldre har nytte og glede av sosialt fellesskap
    Babysang er også en mulighet til å bli kjent med andre som har barn i samme alder

Du trenger ikke være spesielt "musikalsk" eller "flink" til å synge. For ditt barn er din stemme den vakreste, så her synger vi med den stemmen vi har...

Er babyen urolig, gråter eller er sulten, tar du hensyn til det. Du kan både amme/gi mat,
    trøste eller gå litt rundt i rommet.